
Bevezető video az „Érdeklődés vezette tanulás továbbképzés”-hez
Itt a továbbképzés, amihez ezt a bevezetőt küldtem a résztvevőknek: Érdeklődés vezette tanulás

Itt a továbbképzés, amihez ezt a bevezetőt küldtem a résztvevőknek: Érdeklődés vezette tanulás

Bevezető Részlet David Gribble Lifelines című könyvéből, amelyben Gribble idézi David Willst, Homer Lane életrajzíróját, aki maga többször is bevezette és fenntartotta az iskolai gyerek-felnőtt

Bevezető Az egész életünk persze egy nagy játszma, és nem mindegy milyen. Életutunkból következően már gyerekként játszmákat játszunk, a nélkül, hogy tudatában lennénk ennek. Igy

#6 magyarázó megjegyzés / könyvrészlet a szerző: „How to Survive in Your Native Land” 115.oldal Néhány egészen északon elő indián törzsnek nagyban függött a megélhetése

Recenzió Szitok vagy áldás a reform, alternativitás említése a magyar oktatásügyben, pontosabban a magyar pedagógiában? A válasz nem könnyű erre a felvetésre, mert a válaszoló

Bevezető Hannelore Zehnpfennig így beszélt arról, hogy miként alakította ki saját osztályában az ugynevezett bemutató köröket: Aki frontális tanítással dolgozik, az tudja, hogy ki a

Szemináriumi Útmutató A szeminárium célja A szeminárium célja, hogy a résztvevők megismerjék az érdeklődés vezette tanulás filozófiáját és az erre is alapozó önkormányzó iskola elveit

Saját kívánságaink és az állam Szabadnak lenni azt jelenti, hogy maximálisan a saját kivánságainknak megfelelően cselekszünk, és csak minimális mértékben vagyunk mások kívánságainak “kiszolgálására” kötelezettek.

Nem lehet könnyű a gyerekeknek, hogy úgy kell megoldást találniuk, ahogy a felnőttek mondják nekik, miközben az ő fejükben ott van egy másfajta megoldási út.

Macóka a zöld mezőn játszott barátjával, Kenguval, a kis kenguruval. Gyönyörű idő volt. Tarka pillangók libegtek körülöttük, a madarak csicseregve röpdöstek fel és alá, és