- Bennack Jürgen: Bevezető Falko Peschel könyvéhez
- Brinkmann Erika: A demokratikus elemi iskola – 2019
- Brügelmann Hans: A tanítás megnyitásának dimenziói
- Brügelmann Hans: Falko Peschel kutatásának jelentősége
- Fóti Péter: Élet az iskolában ahol nincs frontális tanítás (Interjú Falko Peschellel/2)
- Fóti Péter: „Majd jön a nagyapám a traktorral…”
- Fóti Péter: A kezdeti káosztól az empatikus-demokratikus tanulóközösségig (Interjú Falko Peschellel /2)
- Fóti Péter: A tanulás, mint a világról való modelljeink állandó fejlesztése
- Hageneder Benedikt: A harzbergi demokratikus iskola – 2021
- Kühn Elias és Hageneder Benedikt: Másképp is lehet … és én másképp akarom csinálni.
- Peschel Falko: A projektmódszer és a nyitott oktatás
- Peschel Falko: A tanulás demokratizálása
- Spitta Gudrun: Előbb írni, aztán olvasni?
- Ulm Volker: Ruf & Gallin koncepciója a matematika tanításban
- Zehnpfennig Hannelore: Miért hagytam fel a frontális tanítással?
Rólam
„Segítséget szeretnék adni mindenkinek aki egy együttműködő, gyerekek leszakadását meggátló osztálylégkört szeretne létrehozni, ahol mindenki önállóan tud dolgozni.”